Persbericht De Slager

Gelderblom Slagerij & Partyservice Houten vertelt haar verhaal

"Op 20 november 2014 openden wij, Patrick en Corianne, onze eigen winkel. Al jarenlang zijn wij werkzaam in het slagersvak, o.a. als filiaalmanagers van een slagerij. Maar de gedachte en een bepaalde visie om zelfstandig ondernemer te worden speelde steeds vaker op. Juist daarom hebben wij gekozen voor de formule Gelderblom.

Wij streven naar perfectie en bieden klantvriendelijkheid, kwaliteit, innovatie, service en gemak. Bij ons is de klant dus geen nummer, maar een uitdaging. De uitdaging is om alle verwachtingen te overtreffen. Onze passie voor het slagersvak komt absoluut tot uiting in onze producten en de service die we verlenen. Wij willen dat onze klanten met een blij gevoel de winkel uit gaan.

Onze winkel in Houten is een moderne, maar ambachtelijke slagerij. Gevestigd in een nieuw winkelcentrum waar veel tweeverdieners en jonge gezinnen hun boodschappen doen. Daarom leveren wij een ruim assortiment aan specialiteiten en ambachtelijke producten. Bij ons vindt u een keur aan dagverse maaltijden, verse soepen in pot, gegrilde specialiteiten, vleeswaren en patés uit eigen worstmakerij en topkwaliteit rundvlees.

Vooral met ons rundvlees scoren we goed. In eigen mesterij hebben wij uitsluitend vrouwelijk luxe vleesvee. Hierdoor zijn wij in staat een constante kwaliteit rundvlees te leveren. Daar wij de herkomst en historie van onze dieren kennen is ons rundvlees op en top betrouwbaar. Wij bieden een breed assortiment, maar het is vooral smaakvol. Komende zomer gaan we zeker uitpakken met onze barbecuespecialiteiten. Tevens hebben wij een groot aanbod in partyservice en catering met bezorging op locatie. Kortom, bij ons is echt alles mogelijk."

Weersverwachting

Vandaag
19.5°C
zwaar bewolkt
Wind: nw 2 m/sec
dinsdag
30°C
woensdag
31°C

MaandagMa 8:00 t/m 18:00 uur
DinsdagDi 8:00 t/m 18:00 uur
WoensdagWo 8:00 t/m 18:00 uur
DonderdagDo 8:00 t/m 18:00 uur
VrijdagVr 8:00 t/m 20:00 uur
ZaterdagZa 8:00 t/m 17:00 uur
ZondagZo t/m
Wij zijn de hele zomer geopend!

Waar kunt u ons vinden

Map-icon